8. december 2013

FARVEL CHEER, HELLO TRACK

FARVEL CHEER
Jeg startede til cheerleading i august og var officelt færdig med det i november, da vores football hold tabte den 22 november til Clarke County  i Region 2A East Tournament – som er off games, hvilket vi sige at de skulle vinde alle deres play off for at komme til State, men de tabte deres anden kamp i play off. Det var selvfølgelig rigtig nederen, men er lidt glad, da det var super koldt at cheer for dem. Men det var rigtig sjovt at cheer i august og oktober, da vejret var varmt og vi kunne have vores uniform på i stedet for vores warm up. Men jeg har haft rigtig mange gode minder og jeg holder meget af de piger, selvom der altid er drama på holdet og de sladre meget om hinanden. Men de er sjove og holder altid sammen imod andre. Så jeg kommer til at savne dem, nu hvor jeg ikke ser dem så meget mere.

HELLO TRACK
Jeg havde mit første race/meet onsdag d. 4/12, hvilket gik rigtig godt. Jeg løb relay aka. 4x400 med tre andre piger og vi kom på anden plads ud af 5 eller 6. Så jeg er rimelig stolt af mig selv, da jeg aldrig rigtig har kunnet løbe godt. Jeg har træning hver dag efter stolt i 1½ time, hvor vi løber sprint og mere. Det er rigtigt hyggeligt, og jeg elsker mit hold. Vi er ikke så mange, men vi støtter hinanden og hepper på hinanden. Der er intet drama og alle er søde mod hinanden. I vil nok blive opdateret mere omkring track i mine andre indlæg! Det er lidt mærkeligt, men det bliver kaldt indoor track, men vi løber udenfor :O Så det er ret koldt… Vil bare lige sige at jeg valgte kun track, da jeg ville dyrke sport, så det er ikke fordi jeg elsker at løbe, jeg hader det faktisk. Men holdet er så dejligt at være på, at jeg ikke vil forlade dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar