8. december 2013

DANCING WITH THE BURG AND STAUNTON CHRISTMAD PARADE

DANCING WITH THE BURG (NOVEMBER)
I november var vi til ”Dancing with the Burg”, som er ”kendte” mennesker i Harrisonburg, som danser med ”professionelle” danser. I Danmark kalder vi det ”Vild med i dans”, i USA kalder de det ”Dancing with the stars”. Her i ”Dancing with the Brug” var Martha’s (Janes søster) mand en af de kendte, fordi han er vise inspektør på JMU. Så Jane, Carl og jeg blev inviteret til en fancy aften, hvor vi skulle se dem danse og så stemme på, hvilke par var det bedste. Folk kunne betale penge til hvert par, og pengene gik til at lave et hus for børn med problemer, tror jeg nok. Så denne aften/event handlede kun om, hvem af de forskellige par kunne donere flest penge. Men det var en god aften!

STAUNTON CHRISTMAS PARADE (DECEMBER)
Jeg var med i Staunton Christmad parade 2013, fordi vores skole havde en vogn, så jeg hjalp med at pynte den med lys og pakker og om aften klokken 7 kørte paraden. Det var virkelig sjovt at stå op og vinke til de mange mennesker, som kiggede på os. Vi råbte forskellige Lee cheers som ”Hey you you you know a story tell the whole wide world this is leemen territory” og andre cheers - det er de samme vi burger når vi cheer til football games. Fra paraden kørte vi direkte tilbage på skolen, og Sally havde mistet sine nøgler tidligere på dagen, så vi rendte rundt og ledte efter dem på hele skolen efter paraden, og så kom en af drengene fra vores parade vogn, og spurgte om vi ledte efter nogle nøgler, og vi var råbte ja, og så gav han dem til os og sagde han fandt dem på vejen. Sally var virkelig lykkelig, haha! Derefter tog Sally og jeg til subway, hvor vi mødte Sam(Samantha) og en eller anden football dude. Vi endte med at spiste vores sandwichs sammen. Sally kørte mig hjem, og jeg fik i seng da klokken var 11! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar