21. november 2013

JULIE 16 ÅR

MIN BLONDIE/Min lille pige er endelig blevet 16 år! Jeg håber du havde en dejlig dag og har fået en masse gode gaver. Jeg elsker dig meget højt, selvom vi har vores op og nedture! Men det er nu officielt lovligt for dig at købe alkohol, tillykke med det! Herover skal vi jo være 21 år… buuuhhh! Du er en fantastisk pige. Jeg holder utrolig meget af dig, og ønsker dig kun det bedste. Du er en fantastik pige, men bliver simpelthen nødt til at indse det selv! Du er den bedste blondie i hele verden, og må vores venskab altid holde! Jeg håber du holder en fødselsdag, når jeg kommer hjem, så vi kan fejre dig rigtig <3 Du er en af de personer, jeg altid kan holde af lige gyldig hvad. Jeg savner dig meget herover, og det bliver dejligt at flytte ind på vejen igen, savner at smutte forbi dig eller gå ture i Virum uden at tage bus og tog. Stay strong and carry on! Det bliver overdrevet at starte på VG med dig Pulle! Husk nu at find en dag, hvor du har tid til at skype med den gamle herover! FWI Jeg tolererer ikke et nej. Jeg har mistet en masse gode billeder af dig og mig, da min computer døde… men blev genoplivet igen. Men her får du de gode gamle facebook billeder.


Btw hahaha tjek vores video ud. Vi er såå grimme, men det var ret sjovt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar