21. november 2013

A GOOD DAY: TRACK, TENNIS AND CATCHING FIRE

En god dag er, sådan én jeg havde i dag! Jeg var i skole og ankom i min klassen, hvor der var en lille besked på tavlen – det er altid rart at modtage en sød besked! Så havde vi en test i Algebra 2 og i Genocide klasse, og jeg ved ikke, hvordan det gik :O Men så i historie skulle vi skrive en besked på et stor papir ”myphone” i 1920’s slang. Da skolen var slut 3:00 løb jeg hurtig hjem, og skiftede til løbetøj. Track starter 3:15 og slutter 5:00. Jeg startede i mandags og mine ben er bare i smerte lige nu… jeg skal løbe sprints og vi har mange forskellige øvelser til at forbedre vores hastighed, men det handler alt sammen om at skubbe sig selv til det yderste, hvilket jeg virkelig gør. Jeg kan allerede mærke efter fire dage med track, at jeg vænner mig til at løbe hurtigere. Jeg vil ikke ligefrem sige, at jeg elsker track – det er et slags hate-love relationship, lidt ligesom freshmen love = hahahah. Når men så efter track spillede Anna, David, Megan og jeg tennis og det er jeg vidst elendig til… jeg skød hele tiden bolden ud fra banen og hen mod football græsplænen, hvor football drenge trænede… ups! Men ja vores football team er rigtig godt, og derfor spiller de lige nu play off – hvilket betyder at de skal vinde alle deres kampe fra nu af ellers kan de ikke komme til States, men håber lidt at de taber... ej det er kun fordi, det er frysende at cheer på dem! Vi har haft rigtig mange gode sports hold i år: Volleyball skal til States, Competetion Cheerleader kom til States, Golf kom til States, Boys cross country kom til States og måske kommer football teamet til States :O #LeeFam #ProudLeeFan

Når men derfor er det godt, jeg skal spille fodbold/soccer til spring i stedet for tennis… Da jeg kom hjem tog jeg et bad, og gjorde mig klart til at tage i bio med Eleanor. Vi smuttede forbi Taco Bell og købte noget aftensmad og derefter tog vi til en dollar butik, og købt billigt men godt slik! Der så jeg blandt andet "Danish Wedding". Men gæt hvad… vi skulle se Cathing Fire og nøj hvor er den god! Det er ikke spild af penge, og kan godt anbefale den. Jeg kom hjem klokken 11, og nu sidder jeg at skriver lidt på min blog – whoop whoop.

Yndlings sange:
1. Monster ft. Eminem by Rihanna
2. Tennis Court by Lorde
3. 23 by Miley Cyrus
4. All me og Hold on, We’re Going Home by Drake
5. Collide by Jake Miller
6. Down on me by Jeremiah


Tænkte at jeg lige ville dele min musik smag med jer derude. Disse sange er nogle af dem, jeg har på replay hele tiden














Ingen kommentarer:

Send en kommentar