23. november 2013

D.C TRIP WITH MY EXCHANGE BUDDIES

Her kommer endnu et indlæg fra moi! Jeg var i Washington D.C fra d. 15 til 17 november, hvilket var en rigtig god tur! Vi var 7 udvekslingsstudenter som overnattet hos Williams host familie i Arlington som ligger lige ved siden af D.C. Carl kørte mig og Basile fra Frankrig op til Arlington, det tog 3-4 timer pga. stops og trafik, da D.C er en stor by med maaaaange biler. Vi ankom ved 7 tiden og Williams familie har et meget smukt, stort og moderne hus. Mig og Gemita fra Ecuador skulle sove ovenpå, og drengene skulle sove i kælderen. Skal stadig vænne mig til, at man bliver splittet piger og drenge op. I Danmark er det jo normalt i at sove pige og dreng i et rum… Når men vi spiste aftensmad hos William, og derefter gik vi ned i kælderen, og så en gyser film… Vi så Grugde 3… Jeg elsker tanken om at se gyserfilm, men det er sååå uhyggeligt, når man rent faktisk ser den… Når men efter filmen, så vi lidt af American Pie, så vi fik vores humør op – hahah den film er så sjov. Vi stod op omkring klokken 8, og spiste morgenmad og der var smoothie… som min mor ofte laver om morgen i weekenden :(

Når men vi gik mod metroen klokken 9:30, og vi havde lidt problemer med at købe en billet til metroen, men vi fandt ud af det til sidst. Kan ikke lige huske rækkefølgen på hvad vi så, men vi så: Det Hvide Hus, Libary of Congress, The Capitol og andre bygninger - jeg kan dog ikke lige huske navnet på de ting vi også så. Men om aften så vi et ”show” med Broadway sangere i Lincoln center. Showet var gratis, men folk var virkelig fancy klædt ud, da der ligger et operahus inde i Lincoln center, som mange skulle til. Vi spiste aftensmad på en burger restaurant og tog metroen hjem til Williams hus, hvor vi så endnu en gyserfilm ”Sinister”, fuuuuk den var uhyggelig, tør ikke at tænke på den ellers bliver jeg virkelig bange :( ! Vi så to bryllupper foran The Capitol, det var meget hyggeligt at se det. Men min tur til D.C var det bedste, og det hjalp virkelig på mit humør (har været lidt nede de sidste 2 uger). Jeg fik købt en hættetrøje med ”Washington D.C ” på, og den er jeg sååå overdrevet glad for. Det var rigtig rart, at vi fik lov til at gå alene rundt i D.C ;) Jeg faldt faktisk foran Lincoln memorial, og slog mit knæ og hofte, så nu har jeg et stort sår på mit knæ og hofte – det sucks! Og de andre udvekslingsstudenter grinte bare og filmede det - men må også have set ret sjovt ud, da jeg prøvede at danse/slide til siden, men faldt over mine egne ben. Søndag morgen stod vi op klokken omkring 8, og Basile var i gang med at lave pandekager til os, det smagte så godt! Bagefter tog vi hen i parken og spillede lidt fodbold/soccer – ved ikke hvad jeg skal kalde det. Ved 1 tiden blev vi hentet af Doru’s host mor og hun bragte os til et social event, hvor vi skulle se nogle performe forskellige ting, vi var der i 1½ time – det var faktisk okay, da vi havde det sjovt. Så kørte vi til Culpepper, hvor Basile’s host mor samlede os op og kørte os til ”Five Guys”, hvor vi spiste aftensmad og så kørte vi så videre til Harrisonburg, hvor Carl samlede mig op.

Btw jeg prøvede at lave Skorpion, men jeg skal rette min ryg lidt mere. Men jeg er blevet lidt mere smidig end jeg har været før.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar