19. november 2013

BLANDET BOLSJER

Her kommer en række events, som jeg har glemt at fortælle jer om J  

FØDSELSDAG:  
Jeg var til Morgans fødselsdags fest d. 24-25. oktober, da vi havde fri en fredag! Det var en fødselsdags fest for piger og drenge om aften og sleepover for kun piger. Hahha ja man skal vænne sig til, at de altid splitter piger og drenge op. Det er ikke tilladt at sove piger og drenge i et rum… når men det var hyggeligt kun med piger. Vi lege hide and seek og dansede meget – lidt ligesom US festerne uden alkohol *PARTY*! Men der var en masse at spise, og vi så ”so now you see me” som slet ikke gav mening, det er simpelthen en mind fuck film – prøv at se den, og skriv til mig, hvis du forstår hvad den handler om! Morgan som har set den nogle par gange fortalte mig, hvad budskabet med hele filmen var bagefter filmen var færdig, og jeg var bare WOW. Der er en lækker dreng som hovedperson, så helt værst var det helle ikke. BTW vi gik i seng klokken 3, gaalll hvor var jeg smadret efter at sove på GULVET en ”hel” nat! Om morgen fik vi vafler og bacon, yummy! 

CHEER COMPETITION:
Mine piger havde made it to regionals! Så for at kunne komme til States skulle de blive placeret på top 4, og de blev nummer 4! Hvilket var virkelig godt, så de skulle til Richmond for at deltage i States – hvor de desværre ikke fik en særlig god plads… Men de vandt district og fik en flot pokal! Jeg købte en t-shirt som et minde at jeg har været cheerleader L. Men jeg er meget stolt af mine piger, og jeg holder meget af dem. De har være de vildeste drama queens, men de er de bedste! Jeg vil lægge et video af dem ud senere. De er sindssyg gode *PROUD LEEFAN*

VIN TUR:
Hahaha min host familie og Janes søsters familie tog en vin tur d. 26. oktober. Vi kørte i tog biler – de unge og de ældre! Men det var faktisk ret hyggeligt, da Ginny ikke drikker alkohol så vi udforskede de forskellige vingårde sammen. Jeg fik dog smagt lidt vin, da jeg blev tilbudt, og det var dessert vin…  Når men det var også smukt, da vi har mange bjerge i Virginia! 

FIELD TRIP:
Ja d. 4. november skulle jeg på en field trip med min Holocaust klasse til Washington D.C, da vi skulle besøge det kendte Holocaust museum. Det er ikke et museum, jeg vil besøge igen, fordi én gang i mit liv er nok, men det var en godt museum og virkelig godt sat op. Det var en laaang tur, og jeg sov heeele vejen derop! Men det var en interessant tur, og vi fik lov til at møde en Holocaust overlever og vi hørte hans historie. Vi skrev alle et takke kort til ham, så jeg håber han bliver glad for det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar