12. november 2013

HALLOWEEEEEEEEN

Amen jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller ende og jeg har en dårligere hukommelse end en guldfisk, what to do? Der er også gået hulter til bulter i mine billeder, så de kan ikke engang hjælpe mig med at huske, hvad jeg har lavet – undskyld mit sprog. Så der kommer nok en række indlæg snart om hvad jeg gør rundt og laver, men det er i en forkert rækkefølge men whatever kys kys.

Her er nogle Halloween pics! Jeg skulle rigtig gå tric or treat med en pige, men jeg valgte at tage til Harrisonburg og sige farvel til Ginny :( Hun skulle flytte til Nashville dagen efter Halloween, så det var min sidste chance! Vi skulle klæde os ud i skolen, og jeg var en bi – det var det eneste kostume i Wallmart i min str. … jeg var sent ude… dagen før. Vi gik rundt og tog billede af alle eleverne, som havde klædt sig ud <3 (det er et job for yearbook)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar