12. november 2013

HERE WE GO AGAIN

6:40 – min første alarm
6:45 – min anden alarm
6:50 – min tredje alarm
6:55 – min fjerde alarm
7:00 – min femte alarm
7:10 – min sjette alarm
7:20 – min syvende alarm
7:30 – MIN OTTENDE ALARM OG SÅ ER JEG VÅGEN. Hvorfor sætter jeg den ikke til 7:30 hver morgen i stedet for at skulle slukke/ignorere syv alarmer, se min lille ven, jeg glemmer sommetider helt alarmerne, og det her jeg laver min første fejl og det resultere i at jeg får detention, fordi jeg kommer for sent. Så derfor bliver der nødt til at være hele 8 alarmer før jeg kan begynde min dag. Livet er skønt
7:40 – taget tøj på, lagt makeup, pakket taske og alt det en pige nu gør om morgen.
7:42 – snupper en yoghurt og så er det ellers af sted til skolen, som jeg kan se fra mit irriterende vindue uden gardiner! Det er forfærdeligt, jeg har lyst til at dræbe morgensolen som skinner direkte ind på mit ansigt i weekenderne.
7:45 – klokken til helvede starter. Lad dagen begynde…
7:50 – 9:16 – det er min Block 1 (ja, var et block system… nej jeg ved ikke hvad det betyder…) Hveeeeeeeeeeer eneste morgen står vi op og siger ”Pledge of Allegiance” – du kan nu vække mig klokken l*** om morgen og jeg vil være i stand til at sige ”Pledge of Allegiance” uden at blinke. Her har jeg Mrs. Brown som underviser Yearbook! Jeg skiftede fra Art klasse til den her, og hvad jeg laver er nada – hvis en lur tæller? så laver jeg vel noget… Men her spiser jeg som regel min morgenmad og tager en lur sammen med nogle af de andre, fik jeg sagt der er en sofa i lokalet? Det er ligesom oplagt at tage en lille lur imens læreren fjoller rundt og laver ingenting med de andre ”aktive”(spilder kaffe, danser, lege lege – guys det er morgen jeg er ikke et A menneske, og er derfor ikke i stand til at løbe rundt i lokalet og lege hide and seek med læreren). Men hey! Jeg er super tilfreds med lidt mere søvn. Jeg tjekker selvfølgelig også lige twitter, mail, instagram, snapchat og Viber, men no facebook det er blockeret på skolen, hahah så forvent ikke et svar via facebook during the school day. Rolig mor jeg er ikke den eneste, det er normalt i den klasse, jeg har prøvet at fortælle ham at jeg gerne vil lave noget – så det er ikke min skyld, da jeg ikke kan undervise mig selv i et fag, jeg ikke rigtig ved hvad det går ud på. Btw jeg har et fedt rødt A+ i det fag, so no worries.
9:16 - 9:21 – run forrest run, med mindre du vil ofre dit liv for at elever kan komme forbi dig.
9:21 – 10:47 – gode gamle matematik, hvor jeg dog savner Jørgen og hans neme måde at regne på. Jeg klare mig bedre nu end for to måneder siden, jeg har endelig taget mig sammen til at lære de forskellige matematiske vendinger og fancy metoder som de nu bruger, lucky me. Men må dog nive mig selv i armen eller få Marcus til at hoste når jeg får mit sleepy look i mit ansigt, for OMG jeg er udmattet efter at regne så meget, selvom det nu er lommeregneren som gør alt arbejdet – det er hårdt at taste det ind, no kidding! Shout out to Gottfried Leibniz and John Napier for at opfinde lommeregn.
10:52 – 11:23 – så er vi kommet til Pride Plus Block… yearh min skole prøver lidt for hårdt på at have skole ånd, men det skal nok komme kære Mrs. Rowicki (inspektøren). Den her block/time/fri time/lave ingenting time/søve time/study time er lidt indviklet at forstå… Det fungere sådan at den skifter, prøv at sammenlign det der room i Harry Potter som kan skifte til det man ønsker den til at være, det er hvad den her block er. Du kan gøre hvad du har lyst til, hvis du har over D i alle dine fag, hvilket jeg selvfølelig lig har. Mig à kloge åge whoop whoop! Jeg laver lidt af hvert, nogle gange i kantinen og hænger ud med nogle piger, andre gange i nogle af mine klasser og laver noget ekstra arbejde = ekstra credit = bedre karakter = glad rotary og glad host familie = GLAD MIG! Hvem bliver ikke glad for at have A’s? Ohh FWI så er jeg en del af Prom committee, så jeg planlægger vores kommende Prom med 7 andre piger og en dreng – super hyggeligt, men hader temaet.
11:28 – 12:54 – min mest seriøse og stærkeste klasse. Det er min Holocaust and Genocide klasse, hvilket nu kun er Genocide, da vi har overstået Holocaust. Men argh det er en frygtlig klasse, det er så sørgeligt og det vil altid være permanent i min hjerne, jeg vil aldrig kunne glemme billederne eller lydende fra hvad vi har set og lært! Lige nu køre vi et forløb med Armenien Genocide, og det er virkelig forfærdelig at se billeder derfra.
12:54 – 1:18 – LUNCH TID! DET ER DET BEDTE, OG JEG SER FREM TIL AT SPISE HVEEEER FREAKING ENESTE DAG! Ofte i folkeskolen spiste jeg ikke frokost, men her… OMG jeg spiser som en gris. Hvis jeg ikke medbringer madpakke køber jeg: en salat, chips, muffin, nogle gange hamburger, yoghurt og en peanutbutter and jelly sandwich. Hallelujah for mad!
1:23 – 2:50 – SIDSTE BLOCK! Yndlings klasse, sover nogle gange… da vi ser film 24/7 og de handler normalt om det samme, så jeg tager en lille nap og så er det ellers læse-skrive noter-læse skrive noter-aflever! Jeg har Mrs. Hatcher hhahha han er en sjov mand. FRIIII, HVIS JEG IKKE HAR DETENTION ELLERS SÅ EN TIME EKSTRA PÅ SKOLEN MED DE HÅRDE TYPER, NO KIDDING.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar