1. oktober 2013

SPIRIT WEEK

Det har været en virkelig travl uge på grund af spirit week, så jeg er faktisk lidt glad for at det er ovre ;) Men det har været virkelig fedt at opleve. Nu vil jeg prøve at forklare, hvad jeg har oplevet! Jeg undskylder min dårlige måde at forklare, og har så meget at fortælle at det er svært at skrive det godt, men billeder fortæller mere end ord!

Mandag d. 23 - Superhero
Vi har haft spirit week på min skole, hvilket er når alle eleverne klæder sig ud i de forskellige temaer hver dag indtil homecoming game om fredagen, og så om lørdagen er der homecoming dance. Hver årgang kæmper med hinanden for at se, hvem der har mest school spirit, og så er der forskellige konkurrencer.

Men mandag var superhero day ;) Jeg klædte mig ud som øhh superman (tror jeg), det var bare en t-shirt. Men andre gik virkelig meget op i det, og havde lavet kostumer selv, så det var meget fedt at se! Hele skolen var dekoreret i blåt og hvidt, da alle eleverne havde hjulpet til om lørdage, hvor jeg var til Tech game. Kantine væggene var delt op i Freshmen, sophomores, Juniors og Seniors – og øhh Freshmen vandt den konkurrence!

Tirsdag d. 24 – Twin day
Jeg var faktisk ikke klædt ud her, fordi dem jeg spurgte allerede havde en twin, og jeg spurgte selvfølgelig aften før dagen, så typisk mig at være sent ude. Men det var også min fødselsdag, så jeg fulgtes med Kali i skole, da hun hjalp med at bære mine cupcakes. Jeg har allerede skrevet om min dag i det sidste indlæg, så har ikke lige overskud til at skrive det igen ;)

Onsdag d. 25 – Decays day
Umm.. klædte mig heller ud denne dag, da jeg ikke lige har noget tøj fra 70’erne eller 60’erne, men andre gjorde og de så rigtig godt ud, med deres fancytøj. Alle seniors gik virkelig meget op i at klæde sig ud, så de var alle sammen klædt ud! De gik virkelig meget op i at vinde spirit week.

Onsdag var også der vi havde powerpuff game, hvilket er hvor pigerne skulle spille football, og lad os sige at jeg kun meldte mig til, fordi man fik en t-shirt, heheh! Men jeg var defends, og lad os sige at vi tabte virkelig stort til sophomores… ret pinligt, men ikke nær så pinligt som da senior tabte til freshmen! – de var rimelig sure over det… Men det var virkelig fedt at løbe rundt på football banen, og vores t-shirt var blå og vi havde pinke sokker!

Torsdag d. 26 – Holiday day
Man skulle tage sin yndlings ferie på. De fleste tog juletøj på. Hahhaa jeg tog mit danske flag med i skole, og sagde vi havde 4th of July i Danmark, og alle var sådan ej hvor sejt ;) Der er ikke så meget at fortælle her.  

Fredag d. 27 – Spirit day
Freshmen = Hvid
Sophomores = Grå
Junior = Blå
Senior = Sort
Amazing day! Vi havde fået besked af vores coach at vi skulle bære vores cheerleader uniform, da der var pep rally. Hvilket jeg var lidt øv over, da jeg havde bestilt en junior trøje til $10, så den måtte ligge derhjemme! Jeg er begyndt at samle på t-shirt, har en powerpuff t-shirt, junir t-shirt, Drama t-shirt, Virginia tech t-shirt og en redskins t-shirt J Men alle årgangene var delt op i farver, så du kunne endelig se, hvem der gik i hvilken årgang. Jeg var faktisk ikke rigtig i skole, da jeg skulle dekorere junior float. Så det gik hele dagen med at dekorere den, og vores tema var Decay. Så vi besluttede at have the beatles, Madonna og andre kendte sangere på vores float. En float er en slags vogn, hvor dem der er nomineret for homecoming skal stå på, så de er en del af vores parade. Det var rigtig hyggeligt, da jeg inden timer havde. Og jeg mødte nogle søde piger, så vi tog til et pizza sted i skole tid ULOVLIGT guys :O Men vi blev ikke opdaget yay. Det er så sjovt at køre med folk på en egen alder, og det er også mærkeligt, da nogle af dem er mindre end mig :O

Alle cheerleaderne sad bag på en truck, og det var lidt farligt, men vi kørte ikke så hurtigt J Dog var det en af cheerleaderne som kørte, så vi var liidt nervøse, da hun ikke er den bedste driver. Vi kørte bagerst i paraden! Det var virkelig hyggeligt, og vi råbt og skreg, når folk dyttede og da vi nåede til parken hvor football banen var sang vi nogle af vores cheer! Men der var bonfire ved football banen, og vores cheerleader coach havde arrangeret tailgating inden kampen. Tailgating er en slags picnic med mad før football game, man gør det normalt før college football games. Det var min første gang, jeg skulle cheer til en football game! Jeg var rimelig nervøs, da jeg stadig ikke kunne alle cheer, og jeg lavede maaange fejl, men det var sjovt og Ginny fik nogle billeder af mig. Jeg var med til at hjælpe som base til stunts som vores flyer skulle lave. Vi vandt stort heeheh, så vi var meget glade!

Har i set en cookie med brownie inden i? Det er typisk USA!
Glemte at smile ;( Vi skal smile hele tiden!
Jeg er med i den midterste stunt gruppe :) Jeg står forrest :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar