25. september 2013

MY BIRTHDAY THE 24 OF SEPTEMBER

Jeg har så meget at fortælle, men må dele det op, så det ikke bliver et for langt indlæg! Jeg er lidt stresset i denne uge, da det er spirit week – skal nok forklare, hvad det er, men kort er det hvor man skal klæde sig ud hver dag indtil homecoming football game! Men jeg vil starte med min fødselsdag!

Jeg havde en rigtig god dag! Meget bedre end forventet, havde ikke rigtig forventet så meget, da det trods alt er et helt andet land med forskellige traditioner. Men jeg blev vækket af min mor klokken 7, havde glemt at sætte vækkeuret, så det var rigtig heldigt at min dejlige mor vækkede mig ligesom i Danmark! Men jeg gik i bad, hvor der på min badværelses dør hang et skilt med Happy Birthday, det fik mig til at smile J Da jeg kom neden under til køkkenet sang Jane og Carl fødselsdags sang, og der var et fint bord af nogle kort og gaver. Jeg nåede at pakke nogle af dem op, og så kom Kali over og hjalp mig med at bære de muffins vi havde lavet sammen dagen før! Det var cupcakes med candy corn og et dansk flag på, hihi J I min Art klasse fik jeg et fint viseklæder af min lærer, og eleverne sagde tillykke. I min algebra klasse sagde nogle af dem også tillykke ;) I min holocaust klasse skulle vi se film ” The pianist”, hvilket er en virkelig sørgelig og barsk film omkring anden verdenskrig, og man følger en jøde som bliver udsat for lidt af hvert L Men Morgan i min klasse havde også fødselsdag, så hun havde medbragt donuts til klassen, hvilket var top dollar! I kantinen kom alle cheerleaderne over og sagde tillykke, hvilket var virkelig en rar fornemmelse, at de havde husket det! Jeg sidder sammen med tre andre piger, som er virkelig søde! Jeg havde lavet ekstra cupcakes til dem, og det blev de rigtig glade for! I min sidste time aka. min yndlings time blev der sunget fødselsdags sang og bagefter delte jeg mine cupcakes ud! De havde været så søde at aftale dagen før at medbringe cookies og popcorn, fordi jeg havde fødselsdag, det kalder man for food day, så der blev jeg også rigtig glad!

Efter skole kom jeg hjem og pakkede resten ud, og skrev tak og tjekkede facebook. Ved 6 tiden tog Carl, Jane og jeg på restaurant og jeg fik en lækker ret! Til dessert kom en lille is med et fint lys i, det var rigtig sødt gjort! Efter det tog vi hjem og satte lys i min kage som Ann havde bestil til mig <3 Så kom Sophie over og fik et stykke og vi snakkede lidt før hun skulle hjem igen, og derefter skypede jeg med Melanie, Rasmus og William som også er udvekslingsstudenter! <3

Jeg vil sige mange tak for alle de søde kommentarer på facebook, det varmer meget! Og jeg blev rigtig glad for dem der havde sendt kort, email eller en pakke til mig, det er jeg meget taknemlig over, at I har taget jeg tid til at gøre det. Det er rart at vide, at I ikke har glemt mig, selvom jeg sidder på den anden side af jorden. Jeg har sagt tak på email, og hvis jeg ikke har det, så er den på vej!


The roses from Ann, Bud, Susan, Greg, Camryn and Garrett


Ingen kommentarer:

Send en kommentar