9. oktober 2013

HOMECOMING DANCE, GIRLS PARTY AND SHOPPING

Jeg ved det, jeg opdatere ikke lige så meget pt, og jeg vil ikke undskylde for at forsømme, da jeg ved, at det vil gentage sig igen og igen og igen! Men jeg glemte at snakke om Homecoming dance og andre ting, so here we go!

Homecoming Dance (28/9/13)
Min Homecoming Dance var d. 28. september, og havde den bedste weekend med Ginny og Amanda. De overnattede Fredag til lørdag og lørdag til søndag, da Jane og Carl var i Louisville i Kentucky for at besøge deres børn og børnebørn – men jeg klager ikke, da jeg havde noget alene tid med Amanda og Ginny. De kom og så mig cheer for første gang til football game om fredagen og derefter tog vi hjem og hyggede med varm te og snakkede til klokken var omkring 12 stykker, og så gik vi ellers i seng, da jeg skulle være frisk til Homecoming Dance. Da jeg vågnede var de allerede oppe, og derefter tog vi ned og hentede min blomsterarmbånd eller hvad det nu hedder… Derefter spiste vi morgenmad i en juice bar, og jeg fik også en meget lækker smoothie! Så tog vi i Target, da vi skulle købe noget makeup og købte også nogle andre ting, hihi! I mit Target er der en starbucks i, så vi købte selvfølelig en kop kaffe, jeg fik ”spiced pumpkin latte” – super lækkert! Så kørte vi hen til ”Pro Nails” og jeg fik lagt rød neglelak på tær og hænder, og både Amanda og Ginny fik lagt neglelak på deres fødder. Så kom vi hjem ved 2 tiden, og de startede med mit hår, derefter lagde Ginny min makeup og så vupti var jeg færdig! Det blev virkelig pænt! Klokken 4:30 skulle jeg mødes med alle cheerleaderne ved tog stationen til nogle gruppe billeder, og de var alle virkelig smukke! Så kørte Ginny og Amanda mig hjem og så tog Amandas kommende mand nogle billeder af os. Jeg skulle spise med halvdelen af cheerleader holdet om aften klokken 6:00 i Waynesboro på et Steakhouse, derefter hentede Ginny og Amanda mig og vi kørte forbi Starbucks og så hen til Homecoming Dancen, som blev holdt på Shelburne middle school det varede fra klokken 8-11, og derefter tog nogle af os cheerleader hjem til LeAnn og hang ud der.
 






Min fødselsdags ”fest” (5/10/13)
Jeg holdte fødselsdag for nogle af mine piger. Der var omkring de 15, men de kom og gik så fik aldrig taget et billede af dem alle samlet :( Men Kali kom ved 5 tiden og hjalp med at dekorere, da mit tema var pink. Derefter kom de andre ved 6 tiden og vi spiste nogle snack og derefter så vi lidt af Mean girls, og så spiste vi aftensmad og så så vi lidt mere af Mean girls og derefter spiste vi min fine pinke kage og så vi den så endelig færdig. Men som I kan høre var der en masse pauser, men det var på grund af folk der kom og gik, og alle ville gerne have et eller andet at spise når de kom eller når de gik – haha meget forvirrende! Men vi fik til forret/dessert frugt, pink punch, grønsager, chips og andre små snacks, til aftensmad fik vi tortillas og til dessert fik vi en pink lagkage J Jeg fik nogle gode gave (de flestes gaver var penge, men jeg klager ikke!) og tre af pigerne blev til klokken 11 selvom ”festen” sluttede klokken 10, men fordi vi snakkede så godt blev de en time længere. Det var virkelig en dejlig fødselsdag, og jeg har endelig fundet nogle gode veninder, som jeg kan regne med!


Shopping (6/10/13)

Jeg havde jo fået nogle penge af pigerne, så jeg tog ud og shoppede med Toko (den anden udvekslingsstudent på min skole) og hendes host sister og mor. Det var en hyggelig dag, og vi havde det rigtig sjovt! Jeg vil vise jer i en video, hvad jeg har købt i løbet af disse tog måneder, så vent spændt! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar