17. august 2013

SHOPPING

Det er lørdag i dag, og det var min store shopping dag, hehe. Men det startede med vi tog hen til ”farmermarket” for at købe friske grønsager og hjemmelavet til på søndag, hvor Janes søsters familie kommer til middag, som også var de piger vi shoppede med! Vi fik en masse lækre friske ting, og bagefter kørte Jane og jeg til Harrisonburg for at møde de andre ”piger”. Vi besluttede os at spise på Cementine cafe, hvor Amanda og jeg fik en salat med geddeost – det smagte meget godt. Bagefter tog vi til TJ Max (KÆMPE), hvor jeg købte en pung, Raw muslibarer og noget makeup, derefter tog vi til en anden butik som var enormt stor, og så tog vi til Holister, hvor Amanda havde arbejdet. Amanda og Ginny hjælp mig med at finde en masse ting til første skoledag. Derefter tog vi i Victoria’s secret, hvor de havde alt! Der købte jeg også lidt, og så kørte vi til Target, da vi alle gerne ville have noget Starbucks! Til sidst tog vi til Kohl’s, hvor Jane købte mig et par sorte jeans – som jeg elsker!

Det værste ved at shoppe med piger er, at de vil have dig til at prøve en masse tøj med farver, hvor du selv tænger NO WAY, men du gør det alligevel, og så tvinger de dig næsten til at købe det. Amanda og Ginny var virkelig gode til at overtale mig til at købe meget, og de brugte hele tiden ”Ohhh it’s soooooo cuuuuuuuuute”. Men jeg er rigtig tilfreds med alt, hvad jeg fik købt og det blev alt sammen 1500 kr. i danske kroner, så man får virkelig mange ting for pengene!  Jeg fik en sort Calvin Klein pung billigere, og jeg manglede en pung, så den er jeg rigtig glad for!


Om aften tog Carl, Jane og jeg til Ailoli, hvor Amanda skal have sin rehearsal dinner (dagen før hendes bryllup), og der fik jeg en salat og et eller andet fløde/ris/tomat ting, og til dessert fik jeg en tærte med sorbet is. Nu er jeg hjemme, og kigger på alle mine nye ting! 

Det er en lille gave fra Janes søster Martha, hehe :)

2 kommentarer: