16. august 2013

NO STARBUCKS FOR ME :(

I dag har jeg vært ud og shoppe skoleting som blev i alt $161, fordi jeg skulle have speciel lommeregner, som kunne lave grafer og den kostede $89. Carl betalt alt, og det er jeg super tilfreds med og meget meget taknemlig for at de vil brug penge på mig. Bagefter tog vi hjem, og så fik jeg skypet med nogle derhjemme og gjorde mine notesbøger klar til skole.

Til aftensmad fik jeg laks, ris og salat – hvilket er sundt igen! Jeg er meget glad for at vi spiser så sundt, det betyder meget for mig. Efter aftensmaden kørte vi til Kohl's, som er en butik med makeup, tøj, sko, tasker mm. fordi vi skulle finde min størrelse i jeans og tøj, og jeg bruger str. 3 i jeans og xs/s i toppe, så det er godt at vide til i morgen, hvor vi skal shoppe i Harrisonburg, hvor der er Holister, Victoria's secret og American eagle og selvfølgelig andre buktikker ;) efter Kohl’s tog vi i Target og kiggede lidt der, og OMG Essie neglelakkerne koster 45 kr pr. stk her i USA! Vi skulle rigtig have været på Starbucks, men den var lukket så vi kørt til en anden Starbucks, men den var også lukket, så vi tog på en eller anden Coffee shop. Jeg fik en frappuccino med chokolade og banan lavet på soyamælk, og det smagte virkelig godt!

Nej, jeg er ikke blevet fed endnu. Det er bar nogle oversize bukser!
 I skal bare ignorere min negl, fordi den har det ikke så godt, men skal snart have pedicure!
Til ære for Camilla <3

2 kommentarer:

  1. hah, hvor du sød o! Kysser fra fup <3 savner dig allerede :'(

    SvarSlet
  2. søde ben though ;-)

    - ans

    SvarSlet