28. august 2013

I'M A CHEERLEADER

I dag var jeg til cheerleading, hehe. Hvilket er rigtig hyggeligt, da der er mange piger, tror vi er omkring 25 piger på et hold. Jeg er sideline cheerleader, så jeg skal ikke konkurrere mod andre cheerleader, hvilket er lidt øv, da sideline cheerleaderne kun træner 1 gang om ugen, og konkurrence holdet træner hver dag efter skole i 3 timer. Når man er sideline cheerleader skal man heppe på vores football team, så jeg får lov til at se football på første række!
Men jeg tog bussen fra Lee high school til Shelburne. Jeg havde lidt problemer med at finde den rigtige bus, da en af cheerleaderne sagde at det var bus 6, men det viste sig at være bus 17 – så det ved jeg så nu. Men jeg snakkede med Taryn, som er vores coach og hun virker rigtig flint, og vi talte lidt omkring, hvad jeg skulle købe. Jeg skal fx købe pom pomer, en sløjfe, en bluse, et par hvide sko(men jeg håber et par Nike air force, da jeg længe gerne ville have dem, og mangler også lidt nogle nye sko, så jeg har det okay med at bruge nogle penge på det) og så låner jeg heldigvis uniformen. Men man kan få warm up træningstøj med skolens logo, men det er rimelig dyrt. Min uniform er hos skrædderen, da de kun havde str. xl tilbage, så den skal lige sys om – så kan desværre ikke vise jer et billede af den, men den er blå, sølv og hvid. Selve træningen var lidt uoverskuelig, da de alle sammen har gået mange år til cheerleading og kan alle heppe ”sangene” og dansene dertil, og det kunne jeg ikke rigtig, og der er omkring 50+ sange/danse, heldigvis var der en flink pige som hjalp mig lidt J – men skal til ekstra træning i morgen og fredag, da jeg skal være klar til fredag d. 6, hvor vi har vores første kamp på en anden skole. Fik også en seddel med 8 sider, hvor der stod alle cheer and chants, så jeg kan øve mig…

Skolen er ved at blive bedre, jeg kan så småt følge med i alle fagene. Efter skole spurgte en pige fra min 4rd block om jeg havde nogle veninder, og jeg sagde et akavet nej, så spurgte hun om mit mobil nummer, og sagde vi kunne hænge ud i morgen, men skal desværre til cheerleading L Jeg føler også, at jeg kan få nogle rigtig gode veninder på cheerleader holdet, da de er meget åbne og virker ret tætte. De beskrev cheerleader holdet som en familie!  I går d. 27 fik jeg en pakke fra min dejlige familie som indholdte lakridser og billeder af dem, jeg er virkelig glad for det og I er alle meget velkommen til at sende post! (lakridser er et must!)

  En normal skoledag for mig :)
 
 send send send!
Øhh har allerede spist lakridserne :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar