31. august 2013

MIDDAG, WORKOUT OG NYE SKO

Jeg er virkelig dårlig til at huske, hvilke dage jeg lavede hvad, da jeg oplever noget nyt hele tiden. Jeg oplever nogle ret sjove og interessante ting i skolen, men det vil jeg lige gemme til senere, hvor jeg vil skrive et detaljeret indlæg omkring skolen og mine fag.

Fredag d. 30. august
Jeg var til Cheerleading efter skole, hvor jeg tog den rigtige bus som faktisk er nummer 6 med alle de andre cheerleader. Jeg har faktisk ikke rigtig helt mødt mit ejet cheer hold endnu, da jeg er på variety cheer holdet og de øver til konkurrence lige nu, så de har ikke rigtig tid til andet, derfor træner jeg lige pt med JV cheer holdet, som er dem som skal heppe på JV Football altså de ”yngre” football players. Men det er meget sjovt, at køre med skole bussen, dog er jeg meget taknemlig for at jeg kan gå i skole, da alle larmer vildt meget og jeg bliver ret køresyg af bussen, da chaufføren er elendig til at køre. Dagen inden havde jeg trænet med en pige hjemme hos hende, da jeg virkelig har brug for hjælp til alle de her cheer, fik jeg sagt at der er 85 cheer med inkl. dans og jeg skal kunne dem alle inden onsdag, da vi har en cheer test og hvis jeg ikke består dem, kan jeg ikke heppe på fredag L  - så er liiidt presset, men heldigvis har jeg fået en cd, så jeg skal nå at lære 20 hver dag. Da det blev aften skulle vi på en fin restaurant, som faktisk er et bed and break fast, fordi det var Janes søsters mands fødselsdag og Amanda og Ginny var der også – I love them! Vi fik en kaffe cheesecake til dessert og den var fab! Maden i det hele taget var såååå godt. Pigerne begyndte at gå i panik over MIN homecoming, fordi det er snart (28 september), og de begyndte at snakke om at tage endnu en shoppetur for at kigge på kjoler, og de skal måske overnatte hos mig på homecoming dagen, da Jane og Carl skal til fødselsdag i Louisville som er i Kentucky, men også fordi de skal gøre mig klar :O

Lørdag d. 31. august
Mor har fødselsdag hjemme i DK!!! 
Om morgen tog vi til farm market og købte noget frugt til moi, fordi jeg gerne vil have nogle mangoer i huset. Derefter tog vi hjem, og jeg fik skypet med mor og familien. Derefter tog vi til Staunton mall, som er ret lille med ingen gode butikker. Men der købte jeg mine hvide nike air force, som jeg virkelig gerne vil have – skal også bruge dem til cheer, så det var to fluer med et smæk. Vi tog derefter hen til en blomser farm (som er virkelig idylisk!), da Carl havde budt på et gavekort dertil på en auktion vi var til en eller anden dag i sidste uge – hvillet var en super fed oplevelse. Jeg tog i the Y/fitness klokken halv tre og lave noget workout, og bagefter tog jeg lige i super market ved siden af, hvor jeg ville købe starbucks og en cliff bar, men så mødte jeg tilfældigt Maggie, og hun købte så tingene for mig og kørte mig hjem (selvom jeg plejer at gå hjem selv, det er kun omkring 1 km), men det var rigtig sødt af hende! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar