25. august 2013

CLIMBING AND A RUN

Lørdag d. 24 var jeg med ”min” Youth group ude og klatre i træer fra klokken 12-17. Jeg var ret skeptisk omkring at hænge ud med youth groupen, da jeg havde regnet med de ville bede og at det var meget kristen, men næ nej det handlede slet ikke om gud eller noget. Det var bare 16 unge som havde det sjovt i hinandens selvskab. Det var rigtig hyggeligt, og pigerne er rigtig søde! Hvis jeg har tid, vil jeg klart gå til nogle af deres aften møder, men er blevet inviteret til en event i oktober, hvor de tager til en forlystelsespark – det ser jeg meget frem til! Vi startede med at gå på linje i trætoppene og derefter svæve i vores seler. Jeg prøvede leap of faith, hvor man skal springe ud i luften og gribe en stang, det var kun Ian af os unge, som fik fat i stangen! Derefter tog vi hen til en kæmpe gynge, hvor man bliver hejst op af alle de andre, og så skal man selv trække i en snor, og så falder man ellers bare ned og svæver frem og tilbage i sin sele – det var lidt uhyggeligt, men meget sjovt (har en video af det). Den sidste ting vi skulle prøve var at klatre op af en mur, og jeg tog to svære, og jeg klarede kun den ene, hvilket var virkelig irriterende! Da jeg kom hjem ved 8 tiden kom Kali over, da vi skulle løbe en lille tur rundt i Staunton. Kali er den bedste løber på Cross Country holdet, så hun er i virkelig god form og så er der mig… hun løb hjem efter turen, da hun skulle lave nogle lektier. Jeg havde virkelig ondt i hoften efter løbeturen, da jeg har overbelastet den, hvilket jeg gør tit når jeg løber, så ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre.

Søndag d. 25 skulle jeg i kirke og i ungdoms kirke ”klubben”, hvor jeg mødte dem igen. De har en gruppe om morgen og om eftermiddagen. Heather havde fødselsdag så Morgan havde taget dountos og gave med. Jeg skypede med mor og Elvira klokken 12 til 13, og derefter skypede jeg lidt med Frederikke, som rejser til USA i morgen d. 26! Jeg blev sat af hos Janes søsters familie ved 2:40 tiden og hjalp med at lave mad til Jane, Carl og Janes far kom ved 5 tiden. Amanda og jeg lavede Apple Dumplings, som smagte virkelig godt! Jeg har fået opskriften, så den skal jeg prøve af i Danmark! Vi fik laks, rosenkål salat (det smagte godt!) og en eller anden Southern ret. 


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar