2. juli 2013

MIG, NU MED DANNEBROG!!

Hvis man rejser med Rotary kan man vælge at tage på nogle ture, hvor man møder mange andre udvekslingsstudenter. Det er her man tager billede med sit flag, og får folk til at skrive søde hilsner på det eller på værtslandets flag (stripes and stars). Men jeg synes det er rart, at kunne bringe det danske flag hen til USA. Så jeg stolt kan vise dem mit flag, og måske hænge det op på mit værelse.

Det er købt på www.flagshoppen.dk, og koster 105 kr. inkl fragt. Det kommer inden for 1-2 dage, så det er super billigt og der er hurtig levering. Jeg synes kvaliteten er meget fair, og jeg er rigtig glad for det. Jeg vil stærkt anbefale alle udvekslingsstudenter at købe et dannebrog og måske det lands flag man skal til? (overvejer at købe det derover)   




3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt det henne? :)

    SvarSlet
  2. Hej Sofie :)

    Det er fra www.flagshoppen.dk str. 90cmx150cm, og koster 105 kr. inkl. fragt :)

    SvarSlet