30. juni 2013

EN AFSLUTNING EFTER 10 ÅR

Det var farvel for altid til Virum Skole. Det bliver mærkeligt ikke at skulle gå der mere, fordi det har haft sådan en stor betydning i mit liv. Men det har været 10 gode år, med masser af drama og gode veninder. Jeg har været rigtig glad for at havde gået på Virum Skole, da jeg synes det er en meget lærerig skole og har nogle gode kvaliteter. Jeg kommer til at savne klassekammeraterne og lidt lærerne, da jeg synes vi har haft nogle gode lærer gennem 7, 8 og 9 klasse. Men det er min tur til at sige farvel, og jeg er meget taknemlig for alt.

Vores Translokation var slet ikke smertefuldt, jeg havde faktisk forventet at folk ville græde (ikke at jeg ville), men det var jo en afslutning efter 10 år. Men vi fik vores pladser, og blev kaldt op klassevis, hvor vi fik en mappe med vores karakterer og lidt andet. Vi fik også hver en rose, og blev klappet af. Der blev holdt nogle taler, og til sidst var der kransekage og sodavand til os.



Men det bliver også godt at starte på noget nyt, jeg glæder mig virkelig meget til High School i USA.  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar