2. juni 2013

SIDSTE SKOLEDAG

Så er jeg færdig med folkeskolen for altid. Det er virkelig mærkelig at tænke på, og ret sørgeligt. Jeg kommer til at savne alle de mennesker jeg har kendt i 10 år. Det værste er at tænke på, at man aldrig kommer til at snakke med dem mere, da det er svært at holde kontakten. Jeg har haft 10 gode år, men der har selvfølgelig været ligesom en rutsjebane op og ned. Jeg glæder mig til at tilbringe et år i USA, men det bliver virkelig hårdt at sige farvel til alle. Men jeg kommer måske til at se nogle af dem på VG efter USA.


Jeg mangler kun alle de mundtlig prøver og translokation, og så er jeg helt færdig med Virum Skole.


Mit danse hold til revyen!

Min årgang!






Min bedste veninde ever! Anna!

Min klasse! Vi spiste hos Oliver efter dyrehaven :)

Sofie og jeg. Sød pige! 

4 kommentarer:

  1. Jeg syntes din blog er helt vildt flot! Jeg vil selv gerne opleve at være udvekslingsstudent, og bla. din blog har inspireret mig meget! :-)
    Tusind tak!

    SvarSlet
  2. Mange tak, det er jeg virkelig glad for at høre! Jeg synes klart, du skal springe ud i det, hvis du har lysten til det, hehe :)

    SvarSlet