26. maj 2013

GOOGLE MAPS

Som i nok ved, hvis I har læst mit andet indlæg, så skal jeg gå på Robert E. Lee High School i Staunton, Virginia. Jeg glæder mig vildt meget og venter kun på den irriterende Guarentee form, som gerne skulle være sendt fra USA i sidste uge, så jeg venter spændt på at modtage den. Når men videre til min High School, den er ret stor i forhold til andre High schools i USA. Der går omkring 900+ elever og der er rigtig mange sportsgrene på skolen: Baseball, basketball, cheerleading, Cross Country, Football, Golf, Indoor track, Soccer, Softball, Tennis, Track and field, Vollyball og Wrestling – det er jo overdrevet! Der er også dans, som jeg overvejer at tage plus en af disse seje sportsgrene. Der er rigtig mange fag og jeg glæder mig til at prøve nogle forskellige, men vil i hvert fald have fransk, engelsk og historie! Som sagt ligger skolen 3 min. på gåben fra mit hus, så det er jo lækkert!

Jeg synes virkeligt mit hus ligner et rigtigt amerikansk et. Jeg er helt vildt med det, og hvis jeg forstod det rigtigt, skulle der være fire soveværelser :) Det ser pænt stort ud for to mennesker, så jeg skal nok fylde det godt ud, hihi :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar