5. juni 2013

REJSEPLAN

Her er min rigtige rejseplan, altså den helt færdige udgave! Jeg kan se, at det bliver en rigtig lang dag! Jeg rejser tidlig om morgen fra København og lander sent om aften i Charlottesville i Virginia. Faktisk er min rejseplan, lidt af en omvej for mig, da jeg jo skal til Virginia, som ligger på østkysten af USA. Jeg kunne nøjes med at rejse fra Kastrup til Washinton D.C og så ville min familie hente mig. Men jeg vil gerne rejse med en gruppe og ikke alene, derfor takkede jeg pænt ja tak, til at rejse med Chicago holdet, som er for alle dem, som skal til midt staterne i USA. Jeg skulle jo oprindeligt rejse med New York holdet, som er for alle os der skal på østkysten. Men så får, jeg også set Chicago lufthavn, som skulle være en af de største i USA. Det bliver spændende, at se om jeg kan tage det rigtige fly :) 

Fik jeg sagt, at jeg skal være 7 timer i Chicagos lufthavn. Jeg bliver seriøst nødt til at få en masse penge med, hvis jeg skal vente i så lang tid :O

Jeg er virkelig spændt, og jeg glæder mig rigtig meget. Der er stadig mange dage til jeg rejser, men det bliver overdrevet fedt, hehe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar