2. juni 2014

SENIOR NIGHT FOR SOCCER & SENIOR DAY (late)

Senior night for soccer (d. 20 maj)
Vi havde senior night på vores soccer team. Senior night er hvor man spiller på hjemmebane og hvor de yngre spiller giver en gave og dekorere hjemmebanen for seniors. Vi startede ud med at have team dinner hos Chelsea og der spiste hele holdet samlet. Vi havde købt en fin kage til med vores seniors navne på. Efter middagen skulle juniors, sophomores og freshmens mødes på vores hjemmebane for at dekorere den for vores seniors. Det var rigtig hyggeligt at hjælpe hinanden med det, fordi vi alle ville gøre det perfekt. Jeg havde købt en gave til Kaila med slik, lys og andre små ting og min veninde Mariah havde lavet en fin poser (hun er meget kreativ).

Vi skulle spille imod Spootswood som er det andet bedste hold i vores distrikt. Sidste gang vi spillede imod dem tabte vi med 1-4, så det var ikke specialt godt. Men senior night kæmpede vi hårdt og det blev uafgjort 1-1! Så det var fantastisk! Jeg er så stolt af mit hold.



 fire af de fem seniors
chelsea & Alicia
Sara Kabel 

 Mig og Natalie
 Christa, mig & Natalie



Senior day at school
Den 23. maj var det Senior day på min skole. Det gik ud på at alle seniors fik fri tideligt og der var en assembly for dem, hvor alle os andre skulle sidde i auditoriumet og se dem få scholarships. Det tog virkelig lang tid, men jeg blev rart glad for at høre, at mange af mine veninder fik gode schorlarships! Hele fodbold holdet på nær vores seniors gik glem af den første del af assemblyen, fordi vi var udenfor og dekorere de fem senior på vores soccer hold. Det var også meget sjovt, da vi skrev på deres biler og viklede deres biler ind i papir og balloner. 

Vi kom ind lidt senere, men vi fik ikke skælt ud selvom det er "ulovligt" at gå ud fra skolen. Men her på det sidste, må jeg indrømme at jeg har skippet og brugt reglerne. 

 Chelsea med hendes bil




Ingen kommentarer:

Send en kommentar