2. juni 2014

BONFIRE & FIRST GRADUATION

Hello fellows

Den 24. maj var jeg inviteret til bonfire hos min veninde Emily, som kører mig til skole hver eneste dag! Jeg elsker at blive inviteret til bonfire, fordi de er så hyggelige, haha! Men vi var omkring 10 mennesker, og vi grillede s'mores og hotdogs  - lækkert!



Første grad fest
Min veninde Alicia fra mit fodbold hold inviterede mig til hendes grad fest d. 25 maj. Hun holdte det hos hendes mors venindes grund, da den var stor og plads til mange mennesker. Festen startede klokken 4, men jeg kom klokken 6 - fordi jeg altid kommer for sent, men havde lige nogle andre ting, jeg ville lave først. 

Der var masser af mad, og en meget fin kage. Men da jeg kom senere, fik jeg ikke taget et billede af den fine kager før den var væk. Men så et billede af den! 


 Mig & Anna (se min grimme tanline)
 Mig & Peyton
 Mig, Anna & Reagon
 Alicia, Reagon, Anna & mig 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar