17. september 2013

FILM, VENNER OG DANSK MAD

Jeg er lidt doven, så jeg skriver kun lige highlights af det jeg kan huske, jeg har lavet :) – øhh jeg glemmer ret hurtigt, og tiden går så stærkt, at jeg faktisk kan sige, jeg har været her i en måned! Det er mega mærkeligt at tænke på, fordi det følelse som om at jeg enten har boet her hele mit liv eller jeg lige er kommet, kan ikke beslutte mig! I får lige opdatering omkring sidste weekend!

Mandag d. 9
Jeg er med i et drama stykke, jeps jeg gik faktisk til audition i sidste sidste uge. Jeg har aldrig været så vild med scener, men jeg sagde til mig selv det er nu eller aldrig, og jeg har jo allerede valgt at blive en udvekslingsstudent, så kan jeg alt right? Men vi var 3 i en gruppe, og vi valgte hver vores person, og så skulle vi ellers fremvise det på den STORE scene. Bagefter fik vi et papir, hvor vi skulle vælge hvor stor en rolle vi ville have. Jeg valgte en mini rolle, så jeg fik en mini rolle… Jeg skal kun sige et par linjer igennem hele stykket, men jeg har det faktisk rigtig godt med det, da jeg faktisk skal være på scenen hele stykket igennem. Men mandag skulle vi øve for første gang, og det gik helt fint! Jeg har lige bestilt en sort t-shirt med skriften "Lee Drama" på - jeg er begyndt at samle på t-shirts!

En lækker salat med bønner, frugt og andet til aftensmad fra Chili's
Jeg er faktisk sundere her i USA end i Danmark. Belive it or not! :) Men slutter altid aften med en god gang frugt inden sengetid. 


Tirsdag d. 10
Jeg var ude tirsdag aften for at se en film i biografen, og jeg taler ikke om en fancy film som lige er kommet ud fra Hollywood. Jeg taler om en ”hjemme lavet” film om samfunds stof og sammenhold, tror jeg nok. Den hed ”Fixing the Future”, den startede klokken 7 og sluttede klokken 9! Det var min veninde Sophie, som forslog den, da det var en gratis film, så jeg tænkte bare whatever, det kan da ikke være slemt. Men jeg sov igennem halvdelen af filmen og frys den anden halvdel! DE HAR AIRCON OVER DET HELE!!! Men efter filmen smuttede vi ned på Split Banana med nogle andre piger, og købte os lidt is og spillede et spil.

Fredag d. 13
Det var en hyggelig dag selvom jeg ikke skulle til football game, da ingen buschauffør gad at køre hos til kampen, da det lå 2 timer væk. Så vi skal faktisk heller ikke til football game denne her fredag, da det også er 2 timer væk. Men d. 28 skal vi, og jeg skal være med til at cheer! Det er faktisk vores homecoming game, så vi har bare med at vinde! Efter skole hang jeg ud med Autumn, Sarah, Carley and Gabby som alle er cheerleaders ;) Det var virkelig hyggeligt, de minder lidt om de veninder jeg har derhjemme, men de er enormt tætte, så jeg håber jeg kan blive en del af deres gruppe! Jeg aftalte med Autumn, at vi skulle ud og shoppe, men det blev ikke til noget, da enten hun brændte mig af eller jeg gjorde det – svært at forklare, men det var en misforståelse.

Lørdag d. 14
Jeg skulle jo rigtig ud og shoppe med Autumn, men da jeg havde skrevet til hende på mobilen og hun ikke havde svaret, så kunne jeg ligesom regne ud at det ikke blev til noget. Så jeg ventede fra klokken 9 om morgen til klokken 3, hvilket var nogle deprimerende timer, da det aldrig er sjovt at blive brændt af. Men jeg fandt så senere ud af, at mit mobilselskab havde cuttet mit abonnement af, og derfor kunne jeg ikke modtage opkald eller smser den dag – hvilket jeg ikke vidste før klokken var omkring 4 om eftermiddagen. Jeg har stadig ikke fået snakket med Autumn om det, men jeg tror hun er lidt sur, hvilket jeg virkelig ikke håber, fordi hvis man er på hendes hade liste, så bliver high school surt…
Jane og Carl tog mig ud og shoppe, fordi de havde ondt af mig :( Så jeg købte en halskæde, et cover af mit idol og et par øreringe! I kan se et billede senere ;) Bagefter tog vi ud og spiste på en fiske restaurant, og jeg fik Paella mums!

Søndag d. 15
Jeg har jo min søndags rutine, så først søndags skole derefter gudstjeneste. Det er faktisk ret okay, og jeg elsker at være sammen med Morgan og Heather! Det var mig der stod for aftensmaden, som var…. DANSK MAD og jeg taler om frikadeller og kartofler! Så det lavede jeg for dem, og de kunne virkelig godt lide det. De bad endda om opskriften, så I kan kalde mig Chef nu! Dog synes jeg ikke de smager som mors, men det er vel bare mig ;)



Jeg tror det var alle gode highlights for sidste weekend. Jeg lover at der kommer en video snart, da det fik flest stemmer! 

btw her er et gruppe billed fra picnicen fra Labor Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar