14. juli 2013

3000 VIEWS, SWEET! + EMBASSY

Wow man, 3000 visninger det er lidt vildt, hehe. Men rart at vide, at der er nogle som tjekker min blog ud. I får lige en opdate på, hvad dælen jeg har lavet i de sidste dage.

Jeg har været på den amerikanske ambassade torsdag, som ligger i København, for at få et visum til USA. Det tog omkring en time eller deromkring. Jeg mødte godt nok mange unge der skulle være udvekslingsstudenter, og mødte Anna fra Rotary som kommer fra det samme distrikt som mig i DK. Men man trak et nummer, og blev kaldt op på det nummer tre gange. Først for at aflevere papirerne, derefter til fingre aftryk og til sidst et mini interview, hvor jeg selvfølgelig skrev under på det forkerte sted, og skrev datoen forkert - men på nær alt det så gik det rigtig godt! Bagefter var vi ude og shoppe lidt, dog er den store shoppe tur lige inden jeg rejser.

Jeg vil bare lige tilføje, at jeg modtog mit visum to dage efter fra Ambassaden, og det er smukt (dog et grimt billede, men ellers perfekt). Føler mig virkelig som en amerikansk statsborge, og det bedste ved det hele er at jeg har tre forskellige visum i mit pas – at rejse er at leve.

Lige nu sidder jeg i et sommerhus på Langeland, well hvad kan jeg sige markerne er flotte og der er friske jordbær over det hele. Jeg er hjemme igen til trygge Sjælland d. 20 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar