6. juni 2013

FREDERIKKE, IS & SOL

Vi har jo læseferie, fordi vi skal studere til eksaminerne. Jeg mangler kun dansk på mandag, historie d. 17 og engelsk d. 20. Så der er jo ”god” tid til at få læst op. I dag tog jeg ned til Lyngby for at få noget paradis is sammen med Frederikke, mm det var lækkert! Frederikke skal også til USA, men rejser med Explorius til Michigan. Det er rart at have nogle at snakke med omkring næste år, da de fleste jeg kender enten tager direkte på gymnasium, 10. klasse eller efterskole. 

Men det var en stille og rolig dag. Jeg startede med at færdigøre min analyse til et digt i dansk. Jeg elsker at sidde udenfor, og nyde solen samtidlig med at spise oreo og drikke kafe med kakao! og så ved 5 tiden mødte jeg Frederikke aka. Fup! 
PS. der er 67 dage til jeg rejser, whoop whoop :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar