8. juni 2014

BOOK FAIR AND THE FAULT IN OUR STARS!

BOOK FAIR
De mennesker som kender mig godt ved, at jeg elsker at læse. Så det var simpelthen at være i himlen, da min host mor Megan tog mig til "Book Fair", hvor der var så mange bøger :O! De var alle i mellem 2-10 dollars, hvilket er mega billigt. Alle bøgerne var helt nye, så det var ikke genbrug bøger! Megan sagde hun ville give mig to bøger, så jeg købte "The Summer I Turned Pretty"(2 dollars = 11 kr) og en fantasy bog... hehe (kan ikke lige huske navnet på den). Det var en rigtig dejlig dag og solen skinnede! 




The Fault In Our Stars
OMG... græder! Det er den mest fantastiske film jeg længe har set! Så den på for premiere d. 5 juni og hold kæft, hvor jeg græd eller retter sagt alle græd! Jeg læste bogen for 1 år siden, og jeg husker tydelig hvor sørgelig bogen var. Men det bliver årets hit film!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar