7. februar 2014

LIBERTY UNIVERSITY TRACK MEET

Hvis jeg ikke har fortalt jer det allerede, så er jeg på track holdet på min skole, hvilket er lidt stort for mig – da jeg hader at løbe og jeg hader generelt bare alt form for sport haha! Men som jeg vil forslå til kommende udvekslingsstudenter ”HOLD JER IKKE TILBAGE” join en sport for hver sæson! Det er den bedste måde at lære nye mennesker at kende og få gode venner/veninder! Så det kan klart anbefales, selvom du er elendig til sport! Jeg holder meget af mit track team, og vi har nogle gode løbere (ikke mig)! Vi kalder det for Indoor track, men vi træner udenfor og de fleste af vores meets/races er udenfor. Men dette meet var på Liberty Universitet som har en track bane indenfor, så det var dejligt varmt, dog tog det 1 time og 45 min. at køre derhen…


Jeg løber relays som 4x400 og 4x200 og så løber jeg 300m. Det er de events, jeg ofte bliver sat på


Ingen kommentarer:

Send en kommentar