27. december 2013

DECEMBER HAR VÆRET EN TRAAAVL MÅNED!

En lille opdate af de sidste to uger! 

December har været en meget travl måned! Hvilket er både godt og skidt! Jeg har skiftet familie, fordi det er Rotary’s regel, og skal måske skifte til foråret igen. Men min nye familie er virkelig dejlige, og de er så søde og venlige. Megan min host mor laver smoothie og kaffe hver morgen til mig, og børnene er ret nuttet, men vi skændes også lidt (for sjovt selvfølgelig!). Jeg vil skrive et andet indlæg omkring Christmas morning, da det er en stor begivenhed her i USA! Men jeg fik lavet en masse småkager med the Padfield hos deres ”Opa” aka. mormor sammen med Megan’s søsters familie.

Jeg var til en Christmas party med Olivia og Sally, og derefter sov vi hos Sally! Da vi dagen efter om morgen skulle ”Ring the bell” for salvation army – som er en organisation som hjælper fattige folk med mad og tøj! Så vi stod uden for Belk’s i en time og sang julesange imens vi samlede penge ind! Derefter tog vi ud og shoppe, som jeg har gjort en del i den her måned ups!

Jeg har også været til mit andet Track meet! Jeg løb 4x200 og vi kom på en 3. plads. Jeg var ankeret, hvilket er den person der løber til sidst – da de mente jeg var den bedste til at løbe på det team… OG nej jeg er ikke god til at løbe! Men jeg elsker meets det er så hyggeligt, og vores hold er så tætte! Jeg fortrækker track frem for Cheer, da det er nogle meget sødere mennesker på track…!

Victoria, Abbey og jeg tog ind og så balletten Nøddeknækkeren, hvilket var virkelig smukt og god! Dagen efter var jeg til Fall Award show, som er for alle sports menneskerne. Vi fik et diplom og jeg fik et L som man putter på sin skolejakke!

Men stay turned for et jule indlæg. Sorry for det forfærdelige grammatik og de små sætninger.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar