17. oktober 2013

ET LILLE RESUME AF MIT LIV I USA

Jeg oplever meget lige for tiden, og derfor glemmer jeg hurtigt hvad jeg laver. Jeg virkelig ingen tidsfornemmelse lige for øjeblikket, og når jeg prøver at huske tilbage på sidste weekend er jeg blank. Jeg har ingen idé om, hvilken måned vi er I eller dagene, det hele går så ufatteligt hurtigt! Men så er det godt, jeg har min iPhone det er faktisk den eneste ting, som hjælper mig med at huske, hvad jeg går rundt og laver, fordi jeg tager små billeder hist og pist. Min blog er min dagbog, og det er også grunden til, at jeg virkelig gerne vil blogge omkring alt, hvad jeg laver, da det er vigtigt for mig at have minder og billeder omkring det her år.

Skole:
Faktisk går det so so i skolen… i sidste uge havde jeg en dårlig uge, fordi jeg sov næsten i alle timerne hver dag, hvilket jeg blev lidt ked af over, men jeg kunne bare ikke holde mine øjneåbne. Men i den her uge går det meget bedre, jeg følger godt med og laver mine ting. Jeg blev heldigvis ikke uvenner med nogle af lærerne, og sagde også pænt undskyld til dem alle, og de sagde det var helt okay, da jeg heller ikke så helt tip top ud (jeg har været til sygeplejersken 2 gange i den uge) – fejlede ikke noget, men mit hoved var bare virkelig irriterende, så jeg fik nogle piller. I næste uge har vi midterm, hvilket jeg ikke ser frem til, da jeg hader tests selvom vi har dem tit herover. Test driver mig til vanvid! Men midterm er, hvor du bliver testet i alle dine fag, omkring det du har lært, og jeg er lost i Algebra 2 – matematik vil og kan aldrig blive mit yndlingsfag, så jeg er røget ned fra A til C, det er faktisk en lang historie omkring mine karakterer i Algebra, da jeg skiftede klasse pga. min lærer sagde op. Derfor blev jeg flyttet til en anden klasse, og jeg havde et A i den gamle klasse, men nu har jeg et C i den her klasse L (Det er lang tid siden, jeg rykkede!).
Jeg har faktisk skiftet min Art klasse ud med Yearbook, da jeg gerne vil hjælpe med at lave den og tage billeder, så jeg har ikke rigtig nogle karaktere i den klasse(havde A+ i min art klasse), da jeg flyttede i sidste uge eller denne uge(se, jeg husker virkelig dårligt). Jeg har A+ i min holocaust klasse, og det er en rigtig spændende klasse og vi har set en masse holocaust relateret film som: Defiance, the pianist og Schindler’s list. Til sidst har vi min historie klasse, den er rigtig god, meeen jeg kan ikke rigtig finde rundt i alt historien. Alle mine klassekammerater har haft historie siden Elementary School og de har stadig ikke styr på historien, så det er lidt svært. Men har taget vores kæmpe historie bog med hjem, så det bliver min godnat læsning fremover – jeg har enten A eller B+, kan ikke huske.

Venner:
Det går fremad, jeg bliver nødt til at vænne mig til at folk har aktiviteter efter skole, så de kan ikke hænge ud L Men jeg har fået venner på alle årgangene, hvilket er dejligt og der er altid nogle at snakke med på gangene. Jeg er meget taknemlig for at jeg kom på cheerleader holdet, det har virkelig først til nogle sjove stunde. Mine tætteste cheer friends  kommer altid over hos mig hver fredag og hænger ud før vores football game, og så bagefter tager holdet ud og spiser med enten football drengene eller uden afhænger om vi vinder eller taber ;). Men jeg savner stadig, at have virkelig tætte veninder som i DK. Jeg er meget glad for, at jeg altid har noget at lave i weekenderne med mine venner eller andre, og i hverdagene har jeg ikke rigtig tid pga. nye sports/fitness/cheerleading/lektier og sove…

Hvad jeg går rundt og laver:
Jeg var også til Cheerleader konkurrence! Det var hyggeligt, og der var mange gode hold! Vi kom på en 4 plads :( Men sidste konkurrence kom vi på anden, så den næste skal nok blive bedre end en 4 plads, jeg ved det! Lige inden de annonceret hvem der vandt, skulle alle cheerleaderne ind på måtten og danske den populære line dans, som de også afspillede til homecoming – og jeg har endelig lært den! Det er THE DANCE på min skole, eheh ! 


Bare en normal dag i historie klassen, hvor vi sidder på gangene og opdater vores fake twitter bruger for Andrew Jackson (præsident). I slutningen af klassen skulle et hold performe, deres Jackson 5 sang, som de havde redigeret så lyrikken passede til Andrew Jacksons liv.

Så var jeg ude og shoppe med Toko(den anden udvekslingsstudent) og hendes værts søster i Harrisonburg mall. Vi fjollede lidt rundt og tilbragte 6 timer i mallet, så vi spiste kinesisk til aftensmad.

Lørdag d. 12/10 2013 var jeg til min anden college football game, og jeg eeeelsker college football det er så fedt at se, og jeg forstår reglerne! Jeg var der sammen med Carl, Amanda og Justin og vi havde VIP billetter, så vi kunne tag gratis mad og man fik en taske + læbepomade. Vi havde rigtig gode pladser, så vi kunne så alt, hvad der forgik nede på banen. Jeg prøvede noget Amanda sagde jeg skulle, og det var nogle runde bananbrød der var friturestegt, det smagte fantastisk. Jeg fik også en eller anden populær ”hotdog” ting, det var også rigtig godt! Det regnede desværre lidt, så det var liiidt koldt (I får lige en lille video af starten på kampen, undskyld kvaliteten!)

Søndag d. 13/10 2013 var jeg i Kings Dominions som er en forlystelsespark. Jeg tog afsted ved 9 tiden med min youth group og var ankom ved 12:00 tiden, og der var ingen mennesker, fordi det regnede, så vi havde pakken for os selv! Det var virkelig godt, da vi ikke skulle stå i kø nogen steder, og det holdte også op med at regne så det var virkelig win win! Om aften kom der mennesker, da det var deres første aften med scary tema. Så klokken 7, hvor det er mørkt blev parken ændret til et virkelig uhyggeligt sted og der kom skabninger ud og skræmte os, og der var haunted houses, Doll factory, Zombie homecoming og meget mere. Jeg hader dukker, så da vi stod i kø dertil rystede jeg… og da vi kom ind blev jeg så bange L Man gik rundt i en labyrint indenfor og der var forskellige ”rum” hvor uhyggelige dukker(som var mennesker) rørte dig og skræmte dig – jeg var færdig efter den tur troede jeg, men så ville pigerne prøve noget mere, så det var en virkelig fed aften, men meget uhyggeligt. Jeg ville ønske, jeg kunne beskrive det lidt bedre, da det var virkelig fedt!    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar