11. august 2013

1 DAY LEFT IN DENMARK

Jeg brugte dagen i dag og dagen i går på at pakke mine ting ned til et år i EN kuffert, og EN håndbagage – det er lidt vildt. Jeg er rigtig spændt, og har glæder mig i flere år på denne tur. Jeg havde aldrig troet på, at det ville blive virkelig, da jeg drømte om at blive udvekslingsstudent allerede i 6 klasse, men her står jeg så på vej mod et udfordrende, men meget spændende år med en masse nye oplevelser, som andre unge ikke får mulighed for. Jeg er meget taknemlig for at få denne mulighed, og vil derfor takke min familie for at bakke mig op i det her, og takke alle andre som har været der – specielt Rotary Holte for at give mig denne mulighed! Det bliver meget overvældende i starten, men jeg ved at det er det hele værd. Jeg kan ikke fatte at der kun er 1 dag til jeg rejser, det er pænt vildt og jeg vil vædde med, at jeg ikke kan falde i søvn, så det bliver nok 48 timer uden søvn, hehe.  


Jeg er virkelig glad for min pinke kuffert, som jeg fik i julegave. Vi fik også købt et farvet bagageskilt i tiger for 10 kr. Da jeg syntes, at det passede godt til min kufferts farve.  

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar