13. juni 2013

BRUNCH WITH MA GIRLS

I forgårs var jeg på Baresso med Camilla, hvor vi havde taget vores historie noter med, og talte lidt om dem. Så gik vi lidt rundt i Lyngby, og købte nogle ting. Derefter tog vi hjem til mig i Allerød, hvor vi lavede lidt historie igen. Vi valgte efter aftensmaden at gå en tur i Allerød, så jeg kunne vise hende min normale aftensrute i Allerød. Ved 11-11:30 begyndte vi at bage bagels til pigerne, og bagefter så vi Mean Girls. Det er seriøst pige filmen, og den er bare så dejlig. 

Vi stod op kl. 8:30 og begyndte at lave brunch til pigerne der ville ankomme ved 10:30. Vi startede med at drikke hyldeblomst med danskvand, og der var jordbær til. Efter det spise vi brunch og gik efter uden for. Hvor vi tog nogle billeder og snakkede. Jeg kommer til at savne dem, så meget næste år. De er fantastiske på hver deres måde, og de er så lette at holde af! Det er nogle piger, man er vokset op med hele sit liv, og de har altid været der for en. Det bliver virkelig hårdt, at sige farvel til dem til august.


Btw to af pigerne skal også til USA. Eva skal til Ohio, og Frederikke skal til Michigan. Det er rart at have nogle veninder, som prøver det samme, og som kan forstå, hvad man går igennem. Derfor har vi aftalt, at holde kontakten i USA og måske mødes, hvem ved? Det er os der laver en pyramide aka. Det sidste billede.     


  








Ingen kommentarer:

Send en kommentar