11. maj 2013

ROTEX

Rotex er nogle arrangementer, som kun distrikt 1470 i Danmark holder. Det er for alle inbounds og outbounds, men vi bliver tit adskilt – da vi er ret mange! Der bliver holdt noget cirka hver måned, og det er rigtig hyggeligt. Vi er omkring 35-40 outbounds, som skal ud af Danmark. Jeg er virkelig taknemlig for, at disse møder bliver holdt, da alle er virkelig søde og venlige. Det er rart at have nogle venner, som også skal et år væk fra DK. Jeg har valgt at lave et indlæg omkring tre af disse møder, fordi det er gode minder hen i fremtiden! De andre møder har blandt andet været: Stand up show, film hygge, biograftur.  



Skøjtetur d. 11. januar
Dette var andet møde! Det var faktisk noget vi selv stod for! Da vi gerne ville mødes lidt oftere. Vi var omkring de 20-30 stykker. Det var rigtig hyggeligt, men er desværre rigtig dårlig til at skøjte, så jeg fulgtes med Melanie (som skal til Brasilien). Hun er virkelig dejlig, hehe! De fleste af vores møder foregår inde i KBH, derfor skal vi alle med toget eller busser! Men det er klart der, man får talt mest med alle. 


Karneval d. 25 februra
Jeg mener det var vores tredje møde! Det var både for inbounds og outbounds, så vi var omkring 70+ mennesker. Jeg havde aftalt på forhånd med Melanie, at vi begge skulle være klædt ud som militær pige (vi sidder forrest på billedet sammen med Rasmus, som skal til USA) Det var en god aften. Alle outbounds er virkelig sjove at snakke med! 


Rådhuset
Alle inbounds og outbound blev samlet ved rådhuset, da vi skulle have tur guide derinde af Pia Allerslev, som er kultur- og fritidsborgmester i Københavns Kommune. Jeg følges altid med Victoria og William, da vi alle kan tage det samme tog. Tur guiden tog omkring en time, og bagefter skulle vi spise rådhus pandekager, som smagte interessant!

- Oline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar